2012. január 2., hétfő

Ünnepek...............

Először is szeretnék minden  kedves olvasómnak

Nagyon Boldog Új Évet Kívánni!

Szégyenlem magam amiért ilyen régen nem jelentkeztem. Sok minden történt és sok új tortát szeretnék megmutatni. De most inkább csak az ünnepi készülődés néhány részletét mutatom.

Az utolsó bejegyzésem írásakor javában készültünk a gyerkőceimmel a mézeskalács sütésére, a karácsonyi torták díszítésére, meg sok más konyhai "szórakozásra" :))))) úgy terveztem h mindent megmutatok de hát azt szokták mondani ember tervez Isten végez.................... 
Csak néhány képem van mert a sütés "izgalmai" közepette sokszor elfelejtettem a fotózást. :(

A kis kuktáim így segédkeztek nekem :))

meg kell zabálnom Őket :))))) .........a mézeskalács kiszúrása


mézeskalács ház is készülőben, csak kép nincs róla:(


előbb a Bátyuska próbálkozott a mézeskalács írókázással


aztán a Hugica is belefogott...... :)


A  karácsonyi torták már nem voltak annyi érdekesek hogy azok készítésében is rész vegyenek, így csak a végeredményt mutatom:








Utoljára van még itt egy kísérlet.................habrolóval próbálkoztam. Nagyon egyszerű és gyorsan el is fogy :))



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése