2012. január 24., kedd

Micimackó torta

Most megint van pár tortácskám amit szeretnék megmutatni de maradok jó szokásomnál és  az utoljára elkészült tortámat hozom. Hogy a többivel mi lesz? ............ hát megígérem h nem leszek hanyag és minden nap hozok egy-egy másikat ................ hihi feltéve hogy akad olyan kedves olvasó akit érdekel:))))

Szóval a mai tortám főszereplője Micimackó. Első szülinapra készült és a színekből egyből ki lehet találni h kislánynak.




Az Anyuka azzal keresett meg h tudnék-e Micimackó formatortát készíteni? Egyből rávágtam hogy igen! Sokszor hozom magam ilyen helyzetbe..............vagyis hogy gondolkozás nélkül elvállalok olyasmit amiről fogalmam sincs h meg tudok-e birkózni vele. Ahogyan látszik is most sem teljesen úgy sült el a dolog ahogyan kellett volna, mert a formatortától elég távol áll ez a Micimackó.
Az az igazság h csak tegnap este kezdtem foglalkozni a tortával, mert úgy voltam vele h ez a mackó nem egy bonyolult figura , majd megoldom:)))))) aztán rájöttem hogy mégsem.  Amikor már megvolt a betöltött téglalap alakú piskótám. Leültem és elkezdtem valamilyen mintát keresni a formához. Elég fáradt voltám már és úgy éreztem nem vagyok képes összehozni egy elfogadható Micimacit. Így született ez a megoldás. Szerencsére  tetszett az Anyukának :)))))))))))))) Remélem kapok majd visszajelzést h a kis ünnepelt mit szólt hozzá.





fényképezés közben láttam meg meg h az orrát nem
 festettem ki - "jobb későn mint soha"

1 megjegyzés: