2012. április 2., hétfő

Popsi torta




Születésnapra készült a popsi torta. Mint utólag kiderült dupla szülinapra, mert Apa és fia egyszerre ünnepeltek. 
Persze nem a hapsik kerestek meg:))) hanem az anya a családból, Erika. 
Azt mesélte h az Ő "kicsi" fia Peti már fél éve kinézte h milyen szülinapi tortát szeretne. Kicsit meg is lepődtem mer most lett 16 éves. Próbálta lebeszélni, mondván h "Juditka milyen szép vadászos tortákat tud" de hiába a popsi volt a nyerő.

Szép kerek feneket akartam formálni de nagyon nehéznek éreztem ezt a formát. Hiába nem szoktam női popókat nézegetni:)))))

A felirat külön kérés volt: "Kívánom h mindig közötte légy!" és fontos volt h fekete csipke bugyi legyen a "viselet". 16 évesen komoly elképzelések...

Hihi az ilyen formákhoz én már kicsit szégyenlős vagyok.........









6 megjegyzés:

  1. Nagyon jól megoldottad, főleg a csipkés bugyi olyan, mintha igazi lenne.
    És itt jegyzem meg, milyen szépek az orchideás tortáid is!

    VálaszTörlés
  2. Szépen kidolgoztad, szerintem jól kerekedik az a popsi! :-)))

    VálaszTörlés
  3. Csinos popsi :) Nézz be hozzám egy kis húsvéti játékra :)

    VálaszTörlés