2011. augusztus 29., hétfő

Fradis női felsőtest torta

Hát nagyon szégyenlem de nem  a női felsőtest torta a legsikerültebb a tortáim közül. Elkapkodtam a díszítést. Nem volt sok idő rá, mert szombat reggelre hagytam, akkor meg már a gyerekek és a férjem is nagyon indult volna a strandolni, ja hát persze én is :)



Zöld-fehér foci labdás cici torta volt az első kívánság. Az egyik barátunk most ünnepelte a születésnapját, és a felesége lepte meg ezzel a tortával, pontosabban nem is mert már számított valami hasonlóra, utólag csak azt sérelmezte h a bugyi alatt nem volt semmi igazi :)  Szóval mint mondtam a női felsőtestem torta először csak cici tortának indult, aztán átgondoltam és szerintem így hatásosabb lett.
Díszítés közben azzal ment el a sok idő h a ciciket burkoljam :(  Nem úgy csinálta h új 5 és6 szögeket szerkesztettem mert nem találtam a körzőt :(  Hanem megvoltak még a sablonok a foci labda tortáról de ide azok túl nagyok voltak ezért  lekicsinyítettem azokat.A sarkaikat összekötöttem egy vonalzóval így meglett a közepe és már csak ki kellett találnom milyen hosszúra hagyjam az új 5 és 6 szög oldalait. 1,5 cm-re hagytam, pont jó lett :) Ez után jött a kapkodás és apró részletek nem úgy kerültek a helyükre mint én azt szerettem volna  de a következő ilyen tortát sokkal jobban csinálom. Ezt már nem egyszer írtam :)

Ja a torta belseje: sima piskóta volt kókuszkrémmel  töltve. Nagyon egyszerű,  vanília krémbe kevertem 10dkg kókuszreszeléket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése