2011. augusztus 7., vasárnap

Tégla torta



A legutoljára készített tortám egyik kedves ismerősömnek készült.  Az esküvő egyik tanúja vitte ajándékba a tégla tortát a kőműves szakmájú vőlegénynek.
Az volt a lényege hogy a torta teteje egy téglafalhoz hasonlítson, hát ez lett belőle.


Kivitelezése kicsit bonyolultra sikeredett, mert először fehér fondantal borítottam a kocka formájú tortát, aztán téglalapokat vágtam és azokat illesztettem a tortára . Nagyon figyeltem hogy kötésbe rakjam a "téglákat" mint az igazi téglafalnál.

A belseje vaníliakrém meggyel. Igaz a meggy szezonja már elmúlt de gondoltam a frissen elrakott befőttet meg kell kóstolnunk ( jelentem az ellenőrzés eredménye hogy jó lett) ezért bontottam fel egy üveggel és ez került a vaníliakrémbe.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése