2011. augusztus 7., vasárnap

Gumicsizma torta



A gumicsizma torta ötlete az én csodálatos :) fejemből pattant ki. Ugyanis egyik kedves rokonomat már többször hallottam azon panaszkodni h nem kap színes gumicsizmát. Most volt a szülinapja ezért gondoltam meglepem. Nagy találat volt, nagyon örült neki :-)))

A mintát a férjecském gumicsizmájáról vettem. Így utólag megnézve az én tortám arányai nem pont ilyenek :-(    na de a következő csizmámnál jobban figyelek majd.
Na és persze a színén is változtatnom kellett, mert  csajszi volt az ünnepelt.


Több helyen olvastam már a neten hogy a formatortákhoz sablont rajzolnak és az alapján vágják ki  a tésztából. Én nem így csináltam a csizmát. Sütöttem egy 35*22 cm-es piskótát és a tetejére karcoltam a formát mintha rajzolnék és azt vágtam ki.



Tudjuk hogy egy gumicsizma nem szögletes  ezért kerekítgettem itt is ott, az oldalán az alján. A tetejére a lehullott részekből csináltam kis domborulatot.
Most kellene betennem a vajkrémmel lekent tortámat - de sajna nem mindig volt eszembe a fényképezés :-(  csak a csupasz csizmát fényképeztem, hát ez nem valami csinos....



Díszítve azért sokkal jobban néz ki :-)


A rózsaszín fondanthoz csokit használtam talpnak.






Az be kell vallani h az én "csokitalpaim" terepesebbek lettek mint a férjecském gumicsizmáján, de lehet ez nem is ártott olyan nagyon a tortának.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése