2012. január 30., hétfő

Egy festmény



Egy igazi festményt mutatok:)))) 
A fényképezés most sem az igazi mint mindig. És ez sokat ront a képen. Élőben teljesen más.

Nagyon nagy élményben volt részem ma. Egy olyan csajszinál jártam aki ilyen csodákat tud festeni. Lehet h most van aki furcsán néz és nem érti h miről is beszélek én itt. 
Szóval kezdem az elején. A festészet egy olyan ............ "csoda" dolog nekem, amit csak múzeumokban v esetleg tv-ben, újságban láthatok és valahogy élőben soha nem találkozhatok vele. Egy misztikus távoli dolog. Ez most teljesen megdőlt. Egy végtelenül kedves, aranyos, mosolygós csajszival taliztam ma. Sok képét megmutatta élőben is, mert azt tudni kell h a fénykép nem tudja visszaadni a festmény lényegét, hangulatát, "szívét".

 A tavasszal az egyik haverunk mutatott egy képet és leesett az állam. Egy lányt ábrázolt aki ült a földön, kapucni volt a fején, elfordult, a kép a szürke árnyalataiból volt összerakva.  Nem értek a festészethez de teljen le vett a lábamról. Na hát azt a képet is az a csajszi festette mint amit most mutatok meg. 
Egyik éjszaka aztán "megálmodtam" h  Unokatesóm ilyet fog nászajándékba kapni! Ja a képen az uncsitesóm és a férje van az esküvőjük napján. Innentől fogva mindig fényképeztem Őket  de sehogyan sem jött össze.  De aztán jött a nagy ötlet ..........hihi megint...........mennyi ötletem van mindig...... csak soha nem úgy sikerül ahogyan kitalálom............Szóval azt gondoltam ki h majd választok  az esküvői képekből. Előre megkérdeztem h nagy baj-e ha késünk  a nászajándékkal, azt mondták nem baj de pénzt nem kérnek. Lagzi után belevetettem magam és minden fényképet végig böngésztem, amit a többi unokatestvér v násznép készített, amit mi és amit a fényképész. Pár száz összegyűlt.  A bőség zavara.............. nagyon nehezen tudtam választani közülük.

Miután kiválasztottuk a fényképet és mire megvalósult történt pár dolog amire azt szoktuk mondani h sz.....r az élet. De meg van és szerintem csodaszép. Amint hazaértünk azonnal odaadtuk, ki sem bírtam volna h megvárjam mire a Férjecském bekeretezi, pedig úgy illett volna. Nem számítottak ilyesmire ............ megdöbbentek! Tetszett Nekik! Nagyon örültek! és ez olyan jó................. 









2 megjegyzés:

  1. Bizony nagyon tetszett és itt is megköszönjük :-)
    Ez a világ legkreatívabb ajándéka nekünk :-)))
    mindig meglepsz valamivel, már nem is tudom mire számítsak, ja és ahogy neked a festmények,nekem a tortáid ilyen csodák!

    VálaszTörlés
  2. Ari vagy :)))))
    azért is mert elolvastál:)))

    VálaszTörlés