2012. január 30., hétfő

Fekete sportkocsi



Egy autó.............megint megtaláltak egyel, és nem egyszerűen autóval, hanem egyenesen egy adott márkájú autóval. Ennek a tortának most egy fekete Chevrolet korvettre kellene hasonlítania.................mindenki láthatja h esetleg a színe az ami emlékeztet, meg talán még a hátsó része, meg kicsit talán az eleje...............sajnos összességében nézve megint nem találtam el a márka jellegzetességeit.

Nagy tégla lap alakú piskótával kezdtem, amit feketeerdő ízű krémmel töltöttem, persze tejszínhabbal is.......... olyan jól nézett ki az egész süti h alig volt szívem összekaszabolni. Nem is volt könnyű, mert tudjuk jól h ez a töltelék nem forma tortához való. Utólag már nem is tudtam miért vállaltam el ezt így?
 Egy éjszakát állt a hűtőben aztán fél délelőtt kint a fagyon.........hihi még szerencse h tél van. Aztán jött a faragás. Elég vastag vajkrémes borítást is kapott és megint mehetett ki a fagyba. Szegény autó a hűtővize biztos befagyott:)))))))))))))))))) Na jó ne vicceljek már annyit. Kicsit később folytattam azzal h  a jól megkeményedett vajkrémet próbáltam elsimítani és le is szedni belőle, aztán megint hűtöttem. Csak ezek után burkoltam.
Az eredeti autóról képeket is kaptam. Fantasztikusan nézett ki a kocsi, egész véletlenül 1979-es évjárat - mint én is:)))) a lényeg h a tortának is csillognia kellett úgy mint a képen a kocsi. Gondolkoztam mit évő legyek és arra jutottam h átkenem alkoholla. Egész jól bejött. Fénye lett és még a keményítő foltok is eltűntek.

Ami tanulsága  ennek a shevrolet tortának h rájöttem van értelme ennyit "simogat" a tortát burkolás előtt mert szép sima lett a felülete a fondant alatt.Ja a legnagyobb tanulság h ne akarjak ilyen ízesítéssel formatortát készíteni. Ezekről már mind olvastam más tőlem ügyesebb, okosabb  bloggerek bejegyzéseiben, de a buta ember csak a saját kárán tanul...............






2 megjegyzés: