2012. február 28., kedd

Focimánia


Focis hétvégém volt. Ez a két torta egy nagy szülinapi bulira készült szombaton.





Fradi címer tortát már készítettem egyet és nem mondhatom hogy nagyon élveztem. Adott minden kicsi mozzanat a tortán és a felirat betűit elég sokáig tart betű kiszúró nélkül elkészíteni. Szóval már előre frászt kaptam a gondolattól is ............ na jó azért nem volt akkora szenvedés ahogyan ez  hangzott:) A betűket most festettem. Így kicsit gyorsabb lett a dolog és az összhatás is egész elfogadható.








A foci pálya tortának minden részlete fontos volt. Rajzot kaptam h pontosan hogyan is nézzen ki. Melyik címer hol legyen és mit mutasson az eredményjelző. 30 éves lett az ünnepelt:)))
Nagy tortát kellett készítenem. 3db 4 tojásos kakaós piskóta lapot sütöttem. Kiskukta piskótáját használtam azzal a különbséggel h 2 tojás fehérjét még hozzátettem. Nem tudom miért de nekem így lesz csak jó tészta. 35*20cm volt egy lap. Ebből kettőt egymás mellé tettem a harmadikat  szétvágva ezek tetejére. Ez kb 70 szeletes lett így. A töltelék  feketeerdő volt de  tejszínhab nélkül, mert ezt kérték.
Kaput is készítettem ám a pályára de sajna végül nem kerül rá. Akkor ez nem is hiányzott róla, csak mikor most a képeket nézegettem akkor éreztem azt h nagyon kellet volna oda. Az történ ugyanis h (a lustaság  ............megint ) éppen nem volt tragant masszám ezért fondantból készítettem el és nem volt elég idő arra h teljesen megkeményedjen az anyag. Nem tartott ezért nem mertem rá tenni. Elég kellemetlen lett volna ha útközben szétpotyog...........




A képeket a kelő nap fényénél készítettem, amikor befejeztem a "munkát". Olyan korán keltem h le sem merem írni, azért h készen legyek mire jönnek a tortákért.

4 megjegyzés: