2012. február 6., hétfő

Vízműves torta

múlthéten érkezett a megbízás a "családi tortára". Fehér alapon a vízmű felirat, vízcseppekkel.

A vízmű nálunk úgymond családi hagyomány. A Nagymamám kezdte a sort még valamikor a 70-es években vagy lehet hogy még korábban (akkor még nem voltam :))  nem emlékszem pontosan) aztán az Anyukám és az Apukám dolgozott a Vízműnél.

Mint a tortából ez már  kitalálható most is van olyan családtagom aki itt dolgozik.




Baki megint volt........már mondható hogy a szokásos baki nem maradt el. Délután négyre jött a tortáért Anett, az unokatesóm aki az Apja szülinapjára vitte a tortát. Szóval igyekeztem, és világosban készen is lettem, így télen ez kész csoda. Jött a probléma a fényképező akumulátora lemerült. Töltöttem, töltöttem de hiába. végül Anett vakus telefonjával fényképeztünk, persze már sötétben. Ez a története  a nem éppen tökéletes képnek. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése