2012. február 14., kedd

Próbálkozásaim a házi fondant színezésére - 2.rész

Ezzel a bejegyzéssel már nagyon régen adós vagyok. Mikor megírtam a  Próbálkozásaim a házi fondant színezésére című  bejegyzésemet megígértem h megmutatom a többi általam kipróbált "színező anyagot". 

Ezt a szép lilát (nem tudom mennyire lehet kivenni h ez lila, mert nekem annyira nehéz fényképezni ezt a színt)  házi áfonya lekvárból készítettem. Na nem én főztem a lekvárt:), az egyik Nénitől kaptam egy üveggel. Aztán  belekeveredett a többi lekvár és befőtt közé. Most akadt csak a kezembe. Pont kapóra jött és a kisfiam szülinapi tortáját, vagyis az egyiket mert ha már anya ilyeneket tud akkor több szülinapi torta is kell:))))  úgy h az ünnepelt is besegít. Ezekkel a tortákkal majd később jövök most a fondant a lényeg.

2 evő kanál levárt tettem 6 evő kanál vízhez. Az áfonya lekvár nagyon jó híg volt de utólag arra jutottam h még 1 kanál víz  jó lett volna. Ez után mindent úgy csináltam mint általában a fondant készítésnél már írtam a fent már említett bejegyzésben.






Folytatás még következik..........

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése