2012. március 1., csütörtök

Kakicabobáj vagyis katicabogár:)

Az első katicát még vmikor az ősszel készítettem. Persze a gyerkőceimet nagyon érdekelte h mivel is foglalkozom:))) A kislányom Dalmi akkor tanulta meg kimondani h katicabogár torta vagyis nem teljesen ........ kakicabobáj tojta és még most sem mondja rendesen:)

Ez a csajos  torta egy kislány első szülinapjára készült.  A fekete részek plastic csokiból készültek.


az első katica


A második Katicabogár Katalin név napra készült egy fiatal lánynak. Ez a torta már "igazibb" használtam a feketét.


a második katica rovar lábakkal



A piros fondant kicsit ráhagytam hátul mintha a szárnyait bontogatná és igyekeztem ízelt lábakat is készíteni


és a harmadik....


A torták teste 2 részletben sül. Egyszer 22cm-es kapcsos tortaformában és egy ősrégi "vajlingban" vagyis azt hiszem így hívják. De minden jó ami félkör alakú és kicsit alkalmas piskóta sütésre. Azért szoktam ketté venni a tésztát mert egyben túl vastag lesz és megég. Igaz h így is kell faragni kicsit. A fejet a leeső részekből egy kicsi krémmel "gyúrtam".

3 megjegyzés:

  1. Nagyon aranyos mindegyik, nem is tudnék választani! :-)

    VálaszTörlés
  2. Még füvet/virágokat is tellél a katicák köré!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen:) valamivel el kell "szegni" és nem utolsó sorban a gyerekeknek is nagyon tetszik ha van mit csipegetni a tortáról.

      Törlés