2012. március 9., péntek

Villám McQueen




A Villám McQueen torta mindenkit "megtalál" aki tortázik:).......engem is. 
Ez már a második McQueen. Azt hiszem mindenki egyért velem abban h az autó forma vagy más jármű formák a legnehezebbek. 
Ez a torta már a 8 . autó amit készítettem és úgy érzem lassan kezdek ráérezni:))).....hát elég lassan esik le..... és még mindig van mit javítani.......

Mostanában az ablakokat dupla fondanttal szokta megoldani. A már kifaragott és lekent autóra teszek  egy nagyon vékony rétegben fehér fondant. Csak egy csíkban, oda ahol az ablakok és lámpák lesznek később. Ez után burkolom a pirossal és kivágom. Szerintem így igazibb a hatás. 
Azt vettem még észre az autóknál h az összképben nagy hangsúlya van a kerekek méretének. Szerintem nem kell félni h jó nagy kerekeket tegyünk rá, azzal csak jobban mutat. 
Még egy dolog:))) ez az utolsó észrevétel.......a kontúrok. A villám jel és a számok is elbitrták volna ha feketével még körbehúzom. 


rendszámtábla az ünnepelt nevével:)
Boldog Szülinapot Árpika!!!:)))


McQueen mosoly:)))

Itt jön az első McQueen:
A piros nem az igazi...........inkább rózsaszínes lett szegény:(



a villám jel itt valahogy jobban sikerült

és persze a rendszám
Boldog Szülinapot Ádám!!!:)))

4 megjegyzés: