2011. július 17., vasárnap

Teniszütő torta


A kisfiam Óvó nénje kérte ezt a tortát ahogy Ő mondja a "vőjelöltjének". A fiatalember szereti a teniszt, ezért találták ki hogy egy teniszütő formájú tortával lepik meg. A kedvenc íz a csoki, így hát  csoki torta lett belőle.

Egy nagy téglalap alakú piskótából vágtam ki a formát. Először csak betöltöttem a csokikrémet a csokis piskótába és egy éjszakára a hűtőbe tettem hogy jól lehűljön, mert ebben a melegben minden lágy, kezelhetetlen.  Másnap mikor elővettem nagyon jól vágható volt. Belerajzoltam a teniszütő formát persze csak óvatosan szinte karcolva és azon vágtam körbe. De így nem lett igazán arányos. Még szerencse hogy viszonylag nagy darab esett le a nyél két oldaláról ezekkel hosszabítottam meg azt. Na így néz ki most:


Sok teniszütőt nézegettem mikor mintát kerestem ehhez a tortához (mert élőben még nem láttam) és soknak volt fekete kerete, úgy gondoltam egy kis sárgával egészen illő lesz egy fiatalemberhez. Én mindig csokit használok ha fekete szín kell valahová és mivel ez csoki torta volt nagyon illett hozzá hogy a külsejét is azzal borítsam. Hát ez nem volt könnyű ebben a melegben, a csoki nagyon meglágyult ( plastic csoki). A fehér és sárga részek készülte fondantból, a teniszütő húrjai pedig tojáshabból.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése