2011. július 18., hétfő

Dínó torta



Ez a torta egy kisfiúnak készült aki nagyon szereti a dinoszauruszokat. Az én kisfiam is teljesen oda van értük, az egész család jól ismeri a dínókat, de az  fejtörést okozott hogyan is készítsek dínó tortát .Dinoszaurusz formájú tortát már kapott szülinapjára ezért most vmi mást akartam.  Nagy keresésbe fogtam hogy az interneten találjak valamit ami ötlet ad a megvalósításhoz.
Sok videó közül  ez volt ami legjobban tetszett:





Én nem akartam csak vajkrémmel burkolni a tortámat és mikor gyerekeknek sütök mindig igyekszek hogy lehetőleg ne ételfestékkel színezzem a fondant. Ebben az esetben ez csak részben valósulhatott meg, az alapszín készült sóskával, a kék és zöld szín eléréséhez sajnos még nem találtam meg a természetes forrást.



A dinoszauruszokat megformálni nem volt nehéz, a gyerekeknek van egy habgyurma készletük aminek a leírásában több figura elkészítése is szerepel. Mint látszik már kicsit megviselt :) jó szórakozás a gyurmázás.
Igaz a fondant nem úgy viselkedik mint ezek a jobb minőségű gyurmák.



Ezt vettem alapul, és egész felismerhető triceratopsot és stegosauruszt sikerült készítenem (szerintem) :)
Utólag hallottam hogy a gyerekeknek nagyon tetszett :-)

A torta belsejét teljesen elfelejtem annyira el vagyok foglalva a dínókkal :-) . Az Anyuka aki a tortát kérte a gesztenyét szereti a legjobban, hát ezt is sütöttem kakaós piskótával.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése