2012. október 30., kedd

Tükör Ponty torta 2

A ponty torta története azzal kezdődött h a kisfiam elkezdett érdeklődni a horgászat iránt. Teljesen oda van a tópartért. Aztán történt h a Férjem stégeket készített az egyik tóra a környéken és a tulajtól kaptunk  meghívott  egy a horgászásra.Vittük az összes horgász őrültet:) a környezetünkből, mert sógorom és unokatesóm férje is horgászik, szóval egy szép kis csapat lettünk.
Na de a torta:) köszönetként készült a lehetőségért. Azért ponty mert a hozzáértők - na nem én:) - óriási pontyokat fogtak. Úgy hallottam nagy meglepit okoztunk és mindenkinek tetszett, köszönő telefont is kaptam:))) nagyon jól esett:))










A Cserhátsurányi  Vadkan tó nagyon gyönyörű helyen van. Teljesen feltöltődtem és komolyan mondom kedvet kaptam máskor is elkísérni a fiúkat horgászni. Egy vadaspark is van a tó mellett és 3000 vadkacsa is ott úszkál körülöttünk. A gyerekeknek óriási élmény volt! A tavon márciustól lehet horgászni, ha arra jártok nézzétek meg az új stégeket:))))) ja és fogjatok pár szép nagy halat!










Dalmi meg akarta simogatni a kacsákat de nem hagyták magukat...

a csajok nem féltek:)




8 megjegyzés:

  1. Nem vagy semmi,ez a torta teljesen élethű gratulálok :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Mónika:) az az igazság h volt alkalmam megvizsgálni több halat is:)))

      Törlés
  2. Nagyon élethű és szuper,bár én nem szeretem a halakat, olyan nyálkásak :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hihi igen én is így vagyok a halakkal és erre tessék a kicsi fiam meg értük van oda.....lassan meg kell barátkoznom velük:)

      Törlés
  3. Ez valami fantasztikus! Hogy csináltad?! Hihetetlen eredeti! Nagyon ügyes vagy!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen:))
      Hogy csináltam? sok halat néztem élőben:)), de komolyan igyekeztem részletesen faragni, aztán ecsettel festettem.

      Törlés
  4. Igen! Tök jó! Gondolom hasonlóan készült, mint a harcsám, külön jó, hogy fényes-nyálkás, mint az igazi! Szép munka! :))

    VálaszTörlés