2012. október 25., csütörtök

Monster high




Egyik Anyuka azzal keresett meg h Monster Hihg tortát  szeretne a kislánya 10. születésnapjára, mert most ez a baba a nagy kedvenc. Persze lazán rávágtam h - hogyne. Aztán gondolkoztam h mi is az?..........és megint rá kellett jönnöm h nem vagyok napra kész  a tini sorozatok között. De az Anyuka küldött képet és így megoldódott a problémám.
Kicsit meglepődtem mikor láttam a halálfejet ..........és amikor utána olvastam kiderült h a Monter High olyan iskola ahová az ismert szörnyek gyerekei járnak és szörnyűséges órákon vesznek részt - vagy valami hasonlóan volt leírva a bemutatóban. Húú megint milyen figurákat, "mesét" találtak ki. Igaz még eddig csak a Monster High baba reklámjával találkoztam a mese csatornákon, magával a sorozattal még nem, de mint tudjuk ami késik nem múlik......és nem mellesleg később kiderült h nálunk szinte az összes harmadikos csajszi új kedvence lett - ahogy levettem szerencsére a történet még nem ismerik - ..... furcsán ijesztő..... zombik, fej nélküli diákok, vudu, meg hasonló dolgok....hol van már Hanna Montana meg a High Musical School......Rem megedződöm mire ekkorák lesznek a gyerkőceim...



3 megjegyzés: