2012. szeptember 27., csütörtök

The Simpsons



Hétvégén készítettem ez a tortát a Simpson családról. Nem volt pontosan meghatározva h hogyan is nézzen ki, nagy részben rám volt bízva. Be kell vallanom elsőre fogalmam sem volt kik is a Simpson család. A neten keresgélve tudtam meg 5 tagú családról van szó, vagyis van kutyusuk és cicájuk is akik most lemaradtak a tortáról. Mindjárt az első gondolatom volt h mindegyiküknek szerepelnie kell. Így sikerültek:





Igen tudom h kicsit csúnyára sikerült a burkolás..... de ezzel a képpel csak az új szerzeményem akartam megmutatni:) ehető étel festékkel készült filctoll. Kicsit "összefirkáltam" a tortát vele, a család neveit írtam fel: Bart, Marge, Homer,  Maggie, Lili,



2 megjegyzés:

  1. Nagy LIKE a figuráknak! De hogy nem ismered Simpsonékat...???!!! :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm:)) most pótoltam ezt a hiányosságomat:)

      Törlés