2012. szeptember 17., hétfő

Életjel...


Igen, már nagyon régen jelentkeztem. A legutóbb amikor "csendben voltam" kisebb egészség ügyi problémám adódott, jelentem az ellenőrző vizsgálatokon eddig nem találtak semmi hasonlót, rendben vagyok:))) 
A hallgatás fő ok most inkább csak az h elvesztem a dolgos hétköznapokban. 
Tombolt a nyár, házfelújítás, közben munka, ja és persze az elmaradhatatlan torták:))))) De most már összeszedem magam és rendes blogger leszek, rendszeresen hozom az elkészült tortácskáimat....remélem:) és persze megjegyzéseket is fűzök az olvasott posztokhoz:)))

Hoztam a legutóbb elkészült tortám:





Teller Zsuzsi köszönöm érdeklődésed nagyon jól eset:)))))

5 megjegyzés:

  1. Óhh, hát igazán nincs mit, örülök hogy újra itt vagy! :) És a tortád nagyon szép, igazán elegáns!

    VálaszTörlés
  2. Ütős a visszatérés! Már én is vártalak :)

    VálaszTörlés
  3. Örülök,hogy jól vagy!,és újra itt!
    Szépséges,elegáns tortát hoztál!

    VálaszTörlés