2012. július 21., szombat

Egy csokor rózsa

50. születésnapra készült ez a csokor rózsa. Már jó előre megkaptam a "felkérést", gondolkodhattam. A tortán drótos rózsák vannak....vagyis az általam eddig készített virágokhoz képest azok. A Desszertmesternél megvásároltam a 26-os virág drótot, azt hiszem így hívjuk:)) csak az volt a baj h nem tartotta meg a rózsák fejét még ha többet tettem egymás mellé akkor sem. Kerestem a neten h a "nagyok" hogyan is csinálják és egy fórumon Margit 2 oldalán olvastam egy nagyon jó ötletet, ami aztán nekem is bevált. Boszimami írta a hozzászólást és az volt a lényege h kertben használatos kötöző drótot szúrt a rózsába ami megtartotta. A Férjecském ez alapján meg is oldotta a "nagy problémát" és az egyik bevásárló központból úgy érkezett haza h hozott nekem egy csomag vékonyabb kötöző drótot, egész pontosan 300ft-ért:)

Aztán jöhetett a torta díszítés. A közepüket tömör csepp formából készítettem, arra kerültek a szirmok, amikor pedig kicsit megkeményedett az egész, beleszúrtam  3 méretre vágott drótot és mehetett a tortára. Ez lett a végeredmény:






5 megjegyzés:

  1. Ez igazán csodálatos lett, büszke lehetsz magadra! :) (Képzeld, nekem is a férjem szerzett drótot a figurázáshoz... ;-))

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépek a rózsáid is! És igen, sokszor a "házi" díszítőeszközök válnak be a legjobban :)

    VálaszTörlés