2012. július 18., szerda

Diplomaosztóra

Kicsit el vagyok maradva a tortácskáimmal ...sajnos. Most egy olyan könyv tortát mutatok ami már 2 hete készült.
Egyik óvó nénink lánya most diplomázott, turisztikai szakember lett. A családi ünneplésre készült ez a torta.

Képet kaptam az elkészítendő tortáról. A változtatás csak annyi volt h a gerincen szerepelnie kellett a turizmus és vendéglátás szónak. Persze azért a torta nem teljesen olyan mint a képen....

Mikor nekifogtam burkolásnak úgy gondoltam h gyorsan fogok végezni, aztán mégis menet közben rá kellett döbbennem h nem is megy az olyan gyorsan. A díszítés nagy része házi fondantból készült, kivéve a papír tekercset, mert az tragant massza. aztán rájöttem h nem kellett volna ennyire bonyolítani mert 2 hete még óriási meleg volt, éjszaka is alig lehetett tortát burkolni. Ebben az időjárásban nagyon gyorsan száradnak az anyagok. A kalapnak, sapkának......vagy nem tudom hogyan hívják...és a masni fülecskéinek is pár perc alatt annyi tartása lett h gond nélkül megálltak. Ez jó, de persze a fondanommal szenvedtem mint a kutya.....

Be kell vallanom az előző bejegyzésemben szereplő ágy színvilágának alapja is ez a könyv volt. Most ez a kedvenc és muszáj volt másik tortára is rátennem:))) 









4 megjegyzés: