2012. június 24., vasárnap

Bob mester torta

Régen volt már h jelentkeztem, szégyenlem is magam. 

Bob mester tortát hoztam ma. 
Egy kisfiú szülinapi és egyben névnapi tortája volt, aki nagy Bob mester rajongó. Szinte teljesen rám volt bízva h milyen tortát készítsek, forma tortát v "csak" kereket figurával v festve..... Csak annyi volt a kérés h oroszkrém legyen és Bob mellett a macskája Makréla is szerepeljen valamilyen formában.  Hihi utólag hozzátehetem h ezt a cicát majdnem elfelejtettem........

Szóval ez a torta sikeredett:





A melegben a fondanom eléggé meglágyolt és az "épített" fal úgy néz ki mintha eldőlne:) de ez csak a látszat itt már egy saslikpálcával rögzítettem.




Bob mester teste ahogyan készítettem

Bob mestert már csak a tortára kell tenni:)


a készülő cica Makréla



2 megjegyzés:

  1. Nagyon jó,tetszenek a figurák
    Remek kis jelenetet találtál ki a torta tetejére.
    Gratulálok:)))

    VálaszTörlés
  2. Tök jó lett! A "majdnemlefelejtett" cica is! :-))

    VálaszTörlés