2012. május 17., csütörtök

Spongya Bob torta



Most egy igazi gyerek tortát mutatok:)
Egy kisfiú 6. születésnapjára készült ez a Spongya Bob torta.
Nem tudom ki mennyire ismeri a mesét, a torta maga a főszereplő háza. De mégis a lényeg a figurák voltak. Nem mondom h gyorsan készen lettem velük:))) Ráadásul mindegyikből azonnal 2 kellett, mert a szülinapi bulin több gyerek is volt és hogyan is néz az ki ha a gyerekek felének  nem jut figura?:)






A torta tetején a levél elég nehézkesen sikeredett. Ami végül is látható már a harmadik kísérlet. Olyan kétbalkezes vagyok h az előzőeket mind eltörtem.





9 megjegyzés:

  1. Hát ez baromi jó lett!! :-) (Nem is tudtam, hogy Spongya Bob egy ananászban lakik, nem nagyon kedvelem ezt a mesét...)

    VálaszTörlés
  2. Jó kis tortácska lett! Ezt a megoldást még nem nagyon láttam, csak magát Bobot. De ötletes! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm:)
      De be kell vallanom töredelmesen h kaptam egy képet arról készült... szóval nem az én ötletem volt

      Törlés
  3. Tetszik,én a leveleket egyenként friss állapotban felszúrom egy hurkapálcára és így száritom meg.
    A torta díszítésénél már csak bele kell szúrni és nem törik el,bíztosan meg áll.
    Remélem nem haragszol,hogy tanácsot adtam?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dehogy haragszom ha tanácsot kapok, inkább megköszönöm :)))
      Azt hiszem a Te módszereddel nem szenvedtem volna annyit a levéllel:))

      Törlés
  4. Micsoda ötlet!Nem tudtam,én sem hogy Bob ananászban lakik,jó ötlet ez az új verzió.Milyen kedves figyelmesség Tőled,hogy gondoltál az összes gyerekre és duplán készültek a figurák.

    VálaszTörlés
  5. De jóóó:) Szuper lett!

    VálaszTörlés