2011. november 22., kedd

Sárga orchidea fehér tortán


Ez a torta  kicsit ismerős lehet. A menyasszonyi tortám volt a minta. Persze nem ugyanolyan,mert mindig csak hasonlót sikerül készítenem mint az eredeti torta. Igaz ennek az is lehet az oka h nem is igazán akarok ugyanolyat....:)

Megkerestek azzal h a menyasszonyihoz hasonló fehér, 2 emelet, virágos torta kellene. Mondtam: persze semmi akadálya. Aztán mikor már megvoltak a tészta valahogy eszembe villant h mi fogja tartani a tortámat alul, középen, meg úgy általában......... A Férjecském már éppen elindult hajtásba, vagyis nem volt aki vágjon nekem anyagot erre a célra.
Igazi kabaré volt amit ez után működtem :) Gyerekeket kocsiba tettem aztán irány Mamához, mert a férjecském műhelye ott van. Gondoltam majd én  mindent megoldok. Telefonon mondta mit vágjak mivel, miből, hogyan. Kezem lábam remegett mikor elindítottam a körfűrészt, pedig állványon van és csak egy gombot kellett megnyomni rajta. A lényeg h amit a torta alá vágtam végül nem használtam fel, túlságosan csúnyának találtam.  Csak a  két piskóta közé tettem be a lapot.

Minden jól sikerült, a torta szépen megérkezett a rendeltetési helyére. Lehet hogy ha nem bonyolítom túl ennyire ezt a dolgot akkor sem történik baleset, de azt mondják jobb félni mint megijedni.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése