2013. február 19., kedd

Egy próbálkozás

A hétvégén egy olyan tortát kellett készítenem amin John Cena szerepel. Ő egy profi pankrátor ha vki nem tudná - eddig én sem voltam tisztában ezzel:)) és az az igazság h nem is olyan rossz pasi... ..... 
Törtem a fejem, keresgéltem a  neten és találtam is egy ilyen tortát vagy legalábbis nagyon hasonlót mint amit készítettem. Most nem az volt a lényeg h más legyen hanem arra voltam kíváncsi el tudom-e készíteni? Nekiugrottam és ez lett a vége. Persze tudom h közel sem tökéletes - sőt minél tovább nézem annál több hibát találok benne - azért első próbálkozásra nem is olyan rossz. Ugye?

Teljesen felbuzdultam a végeredménytől és mostanában szeretnék még több ilyen festett torát is készíteni:)








Egyébként szégyenlem magam amiért ilyen sokáig nem jelentkeztem. De ígérem ezt mostanában igyekszem pótolni mert van mit mutogatnom:)) és remélem van akit legalább kicsit érdekel is:)

2 megjegyzés:

  1. Szerintem tök jó lett! Én ilyet se tudnék :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett, meg nem mondanám, hogy első próbálkozás!!!
    Jó, hogy újra itt vagy! :)

    VálaszTörlés