2012. december 3., hétfő

Fifi torta


Mostanában megint elég rendetlen vagyok a blog írásban........nagy változás előtt állunk. Vége a gyes-nek, gyed-nek és már a hat évre járó szabadságnak is......ma munkába kellett állnom. Hogy a tortácskáimmal mi lesz ez után nem tudom. Valahogy az az érzésem h nem tudom abbahagyni, bár most még nem látom mikor is férhet bele a napomba a sütés......Az biztos h még nagyon sok tortát nem mutattam meg Nektek:))) szóval még lesznek bejegyzések.

Most mindjárt egy Fifi tortát hoztam.
A kis ünnepelt a lányom egyik legjobb barátnője, szóval nagyon akartam h vmi szép sikerüljön.








4 megjegyzés:

  1. Édes lett a Fifi! :) Tortázás, munka mellett? Hajrá, én csak biztatni tudlak :) Én minden nap fél5-ig dolgozom, igaz nem kerül ki minden nap új bejegyzésem, és a torták közül is csak egy bizonyos mennyiséget vállalok be, de...az eredményt látod a blogomon ;) Szóval fel a fejjel :)

    VálaszTörlés
  2. Ez nálunk is nagy kedvenc, szuper lett! :)
    Fel a fejjel a meló miatt, biztos vagyok benne, hogy tudsz időt szakítani a hobbidra is ha akarod!! :)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm nagyon aranyosak vagytok:)))))

    VálaszTörlés