2013. március 19., kedd

Pillangó és egy apró kis meglepi

A hétvégén készült ez a pillangó torta. Igazán nagy fejtörést okozott h hogyan is készítsem el. 
A kérés egy fiatalembertől érkezett. Nem véletlenül pillangó alakú a tora, a barátnőjét lepte meg a szülinapja alkalmából - hihi gondolom ezen most teljesen meglepődtetek - a történet csak annyi h valamikor régen a lány rajzolt neki egy pillangót. Na ezt kellett volna nekem most tortába öntenem. Nem kevés időt beszéltünk telefonon, de amikor készen lettem még mindig nem voltam biztos abban h sikerült összehoznunk az elképzeléseinket. Végül nem mondta h "pfúúúú ez nem kell"  inkább h legközelebb is megkeres hasonló ügyben:)))
Remélem nem uncsi h mostanában már annyi "festést" mutattam.........de ezt most annyira élvezem:)



Van még valami amit szeretnék megmutatni Nektek:)) 
Ezt a kis figurát tegnap reggel munka előtt készítettem, egy másik társával vagyis ellenségével együtt. Sajnos nagy fájdalmam h a kép nem adja vissza h milyen jól is sikerült figurák lettek. Most az egyszer elégedett voltam magammal:)) ugye nem hangzik túl nagyképűen?
Ő egész pontosan Yoda mester, persze hogy a Csillagok Háborújából. A társa Dart vader volt. De sajna egyszerűen képtelen voltam rendesen lefényképezni, a gép lencséje is biztosan még nagyon álmos lehetett olyan korán és nem "látott" még, mint ahogyan én sem:)))  Na jó csak viccelek. De a lámpafénynél csak homályos alakot tudtam lekapni. 
Egyik munkatársamnak  készült a két kis figura . Apró szülinapi meglepi volt, egyik hogy is mondjam ................férfiismerősének? :)) kicsi torta kíséretében adta át,  amit Ő készített saját kezűleg.


3,5 cm magas volt Yoda

2 megjegyzés:

  1. Egyáltalán nem hangzik nagyképűen, örülök, hogy elégedett vagy (végre :) a munkáddal :)
    Ja, és jó az új blogrucid is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Tejszínhab:))) a blogruci nagyon nehezen született:)

      Törlés