2012. október 4., csütörtök

Csajos torta


Egy rózsaszín-lila nagyon csajos tortát kellett készítenem. Hát igyekeztem mindent beleadni:)) és előre elterveztem h az alap halvány lila lesz , mert a díszek úgyis mind rózsaszínűek lesznek. Mikor készen lettem és ránéztem a tortára, rá kellett jönnöm h nem teljesen úgy sikeredett ahogyan elsőre terveztem. Szerencsére az ünnepeltnek tetszett:)))

Persze a baki most sem maradhatott el, a cipővel nem minden úgy sikerült ahogyan azt terveztem........képekben mutatom:







A cipőt, vagyis az első cipőt délelőtt ovi időben készítettem h délután 4-re, mire a tortával el kellett készülnöm jól kiszáradhasson. Tragant masszából készült és kicsi "levegőztetéssel", huzatolással ez simán sikeredett volna, de aztán jött a kisfiam és egyenesen rányúlt, mondván "Anya de hát mi ez?" . Hozzá kell tennem nem szokott a száradó dolgaimhoz nyúlni.....csak most az egyszer. Persze a cipő egyik fele a kezében maradt......én meg teljesen frászt kaptam...... gyorsan, sietve újabb cipőgyártás......

Az alsó képen látszik h kétségbeesésemben azért még biztos ami biztos próbáltam összeilleszteni .......de az már nem lett volna úgy jó..........végül a gyerkőcök nagy örömmel fogyasztották:)))) 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése